Obchodné podmienky

  1. Všeobecné ustanovenia a vymedzenie pojmov

  a/. Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len "VOP") sa vzťahujú na
      obchodné vzťahy medzi kupujúcim a predávajúcim: Ing. Roman
      Pavlikovský – AMABJED, Vl. Clementisa 1162/13, 05001 Revúca, 
      IČO: 45 944 041, ( ďalej len "prevádzkovateľ" alebo "predávajúci")
      uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu www.amabjed.sk
      (ďalej len "obchod").
  b/. VOP upravujú práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy uzatvorenej
      na diaľku prostredníctvom stránky www.amabjed.sk medzi predávajúcim
      a kupujúcim.
  c/. Práva a povinnosti účastníkov kúpnej zmluvy sa riadia právnou
      úpravou kúpnej zmluvy podľa ust. § 588 a nasl. v spojení s
      ust. § 612 a nasl. zákona č. 40/1964 Zb., občiansky zákonník.
  d/. Kupujúcim sa rozumie v obchode zaregistrovaná fyzická osoba, alebo
      právnická osoba, ktorá odoslala po svojej registrácii elektronickú
      objednávku, spracovanú systémom obchodu.
  e/. Elektronickou objednávkou sa rozumie odoslaný elektronický formulár,
      obsahujúci informácie o kupujúcom, zoznam objednaného tovaru z
      ponuky elektronického obchodu a cenu tohto tovaru, spracovaný
      systémom obchodu alebo e-mail odoslaný na adresu predávajúceho.
 
  2. Objednávka

  a/. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné
      vyplnenie všetkých, registračným formulárom požadovaných údajov a
      náležitostí.
  b/. Všetky obdržané elektronické objednávky sú považované za návrh
      zmluvy a sú považované za záväzné.
  c/. Kúpna zmluva, na ktorej základe je realizovaný predaj tovaru
      predávajúcim kupujúcemu vzniká na základe záväzného prijatia
      objednávky v systéme. Prijatie objednávky ( alebo jej časti) je
      potvrdené informačným e-mailom predávajúceho zaslaným na e-mailovú
      adresu kupujúceho. Objednávka v stave "Prijatá" je považovaná za
      záväznú pre obe strany, pokiaľ nedôjde k porušeniu podmienok
      dohodnutých v čase potvrdenia. Vtedy zároveň vzniká vzťah medzi
      zákazníkom a predávajúcim.
  d/. Za podstatné podmienky sa považujú hlavne obsah objednávky (presná
      špecifikácia tovaru a jeho počet), cena za tovar a prepravu, spôsob
      doručenia, spôsob úhrady za tovar.

  3. Storno objednávky

  a/. Storno objednávky zo strany kupujúceho Kupujúci má právo stornovať
      objednávku bez udania dôvodu kedykoľvek pred jej záväzným potvrdením
      predávajúcim. Po záväznom potvrdení objednávky informačným mailom od
      predávajúceho o zmene stavu objednávky na "Prijatá" (spravidla do 24
      hodín od odoslania objednávky) má kupujúci právo stornovať
      objednávku iba v prípade, že predávajúci neodošle objednaný tovar do
      21 pracovných dní. V prípade stornovania prijatej objednávky je
      kupujúci povinný uhradiť predávajúcemu škodu vzniknutú týmto
      jednaním. Predávajúci uplatní právo na úhradu škody hlavne v prípade
      nákupu tovaru "na externom sklade", ktorý bolo nutné na želanie
      zákazníka zaobstarať alebo v prípade, že v súvislosti so zaistením
      tovaru došlo už k vynaloženiu preukázateľných nákladov. Storno
      poplatok môže byť do výšky až 50% z celkovej ceny tovaru.
  b/. Storno objednávky zo strany predávajúceho. Predávajúci si vyhradzuje
      právo zrušiť objednávku alebo jej časť v týchto prípadoch:
      - v prípade objednávky na dobierku objednávku nebolo možné záväzne
      potvrdiť (chybne uvedené telefónne číslo, nedostupný, neodpovedá na
       e-maily atď.)
      - tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom
      zmenila cena dodávateľa tovaru.
  V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite
  kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že
  kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto
  čiastka prevedená späť na jeho účet alebo adresu v lehote 10 pracovných
  dní.

  4.Odstúpenie od kúpnej zmluvy (zásielkový obchod)

  a/. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zo strany kupujúceho
      Kupujúci má právo v súlade so zákonom O ochrane spotrebiteľa pri
      zásielkovom predaji č. 108/2000 Z.z. odstúpiť od kúpnej zmluvy do
      7 pracovných dní od prevzatia tovaru. V prípade uplatnenia tohto
      práva je kupujúci povinný dodržať podmienky a postup uvedený v
      bode 4.b.
  b/. Ako postupovať v prípade odstúpenia od kúpnej zmluvy Vzhľadom k
      tomu, že v prípade odstúpenia sa zmluva od začiatku ruší, vráti
      alebo nahradí predávajúci kupujúcemu a kupujúci predávajúcemu všetky
      vzájomne prijaté plnenia. Ak sa zákazník rozhodne pre odstúpenie od
      zmluvy v lehote uvedenej v bode 4.b., je povinný dodržať nasledujúce
      podmienky:
        » Kontaktovať predávajúceho, že žiada o odstúpenie od zmluvy s
          uvedením čísla objednávky, mena a priezviska, dátumu nákupu a
          svojim číslom účtu či adresou pre vrátenie peňazí. 
        » Ak kupujúci už tovar obdržal a prevzal, zašle ho na vlastné
          náklady späť na našu adresu uvedenú na stránke a to za
          nasledujúcich podmienok:
            - tovar musí byť nepoškodený,
            - tovar musí byť kompletný (vrátane príbalového letáku a pod.)
            - spolu s tovarom zašlite doklad o kúpe.
  Pri splnení všetkých vyššie uvedených podmienok pre vrátenie tovaru Vám
  peniaze za tovar zašleme prevodom na Váš účet a to najneskôr do 10
  pracovných dní po fyzickom obdržaní tovaru. Tovar Vás prosíme zasielať
  doporučene a poistený, nakoľko neručíme za jeho prípadnú stratu na ceste
  k nám. Zásielky na dobierku neakceptujeme. V prípade nesplnenia
  niektorej z vyššie uvedených podmienok žiaľ nebudeme môcť akceptovať
  odstúpenie od objednávky a tovar bude vrátený na náklady odosielajúceho
  naspäť.

  5. Cenové podmienky

  a/. Cena výrobkov predstavuje cenu vrátane DPH podľa aktuálnych
      predpisov.
  b/. Ceny poštovného a balného sú uvedené v bode 6.
  c/. Predávajúci si vyhradzuje právo upraviť cenu tovaru uvedenú v
      katalógu elektronického obchodu pri objednávkach všetkých výrobkov,
      pokiaľ zistí, že daná cena bola chybne uvedená. O tejto skutočnosti
      bude informovať zákazníka pred potvrdením jeho objednávky.

  6. Poštovné a balné

  a/. Cena poštovného sa určuje z výslednej sumy objednávky nasledovne:
Slovenská pošta Cena poštovného
Poistený balík,
1.trieda + Dobierka
5,50 EUR
Poistený balík,
2.trieda + Dobierka
3,50 EUR
b/. Poštovné a balné pre dodávky na územie členských štátov Európskej
      únie, príp. iných štátov je stanovené individuálne na základe
      písomnej dohody (e-mailom) medzi kupujúcim a predávajúcim. 

  c/. Pri zásielkách malých rozmerov, nízkej váhy a nízkej ceny môže byť
      nižšie poštovné - podľa sadzobníka Slovenskej pošty

  7. Podmienky a možnosti platby za tovar

  Kupujúci si môže vybrať z týchto spôsobov platby za tovar:
    - uhradením dobierky pri prevzatí tovaru na pošte,
    - zaplatením vopred na bankový účet predávajúceho po mailovom, alebo
      telefonickom dohovore
    - zaplatením v hotovosti pri osobnom odbere tovaru v sídle
      predávajúceho

  8. Dodacie podmienky

  a/. Dodávky predmetu plnenia (objednaného tovaru) budú podľa dostupnosti
      produktov a prevádzkových možností predávajúceho expedované v čo
      najkratšom termíne, zvyčajne od 2 do 21 pracovných dní od potvrdenia
      objednávky predávajúcim.
  b/. Tovar je dodávaný prostredníctvom Slovenskej pošty na adresu uvedenú
      zákazníkom v objednávke. Zásielka s tovarom vždy obsahuje faktúru,
      alebo pokladničný doklad.
  c/. Vlastnícke právo k výrobkom prechádza na kupujúceho jeho prevzatím a
      zaplatením kúpnej ceny.
  d/. Tovar dodávame výlučne na území Slovenskej republiky.
  e/. Dodanie tovaru na územie členských štátov Európskej únie, príp.
      iných štátov uskutočňujeme na základe predchádzajúceho súhlasu a
      vzájomného písomného /e-mailom/ odsúhlasenia si ceny za poštovné a
      balné a prípadných ďalších dodacích podmienok medzi kupujúcim a
      predávajúcim.

  9. Záručné podmienky a Reklamačný poriadok

  a/. Tento reklamačný poriadok sa vzťahuje na tovar, ktorý bol zakúpený u
      predávajúceho a ktorého reklamácia bola uplatnená v záručnej dobe.
  b/. Ku každému tovaru zakúpenému u predávajúceho je pri jeho dodaní
      kupujúcemu priložená faktúra,alebo pokladničný doklad, ktorý slúži
      zároveň ako záručný doklad.
  c/. Záručná doba je v závislosti od výrobku zobrazená pri informáciách o
      produkte.

  10. Podmienky pre vrátenie tovaru

  a/. Pri dodávke či prevzatí tovaru je kupujúci povinný urobiť kontrolu
      tovaru a preskúmať:
      - či sa jedná o výrobok, ktorý bol objednaný,
      - či je výrobok v neporušenom stave.
  b/. Reklamovaný tovar je kupujúci povinný uplatniť za vyššie uvedených
      podmienok na tejto adrese:
  Ing. Roman Pavlikovský – AMABJED, Vl. Clementisa 1162/13, 05001 Revúca

  11. Zodpovednosť za správnosť informácií a záruka

  a/. Prevádzkovateľ upozorňuje, že niektoré informácie uvedené na
      www.amabjed.sk sú z časti preberané od tretích strán, môžu obsahovať
      nepresnosti a môžu byť aktualizované bez predchádzajúceho
      upozornenia.
  b/. Prevádzkovateľ môže kedykoľvek bez predchádzajúceho upozornenia
      zmeniť
      produkty a služby popísané na svojich stránkach a negarantuje vecnú
      správnosť ich obsahu.
  c/. Prevádzkovateľ nenesie voči inej strane zodpovednosť za priame,
      nepriame alebo mimoriadne škody, spôsobené použitím informácií z jej
      vlastných alebo odkazovaných webových stránok.


                      OCHRANA OSOBNÝCH ÚDAJOV

  a/. Prevádzkovateľ sa v plnej miere riadi zákonom č. 428/2002 Zb.z. o
      ochrane osobných údajov v informačných systémoch a rešpektuje Vaše
      súkromie. Vaše dáta chránime pred zneužitím a zaručujeme Vám, že
      nikdy neposkytneme tretiemu subjektu Vaše kontaktné informácie a
      údaje o Vašich nákupoch. 

  b/. Predávajúci si vyhradzuje právo ustúpiť od záruky bezpečnosti v
      prípade napadnutia serveru neznámym páchateľom. Iba v takom prípade
      neplatia vyššie uvedené pravidlá manipulácie s dátami.